14 de maig 2009

CONSULTA OBERTA

Què puc fer perquè no em contesti malament quan li faig una pregunta? Com puc motivar-lo perquè tingui més motivació en els estudis? Com puc parlar de sexualitat amb la meva filla? Com em puc apropar al meu fill sense que se senti controlat? Com ho puc fer perquè m'expliqui el que li passa? Aquestes i d'altres qüestions es tractar en la propera edició del QUI T'ENTENGUI QUE ET COMPRI que es realitzarà el dijous 28 de maig. Obrim el nostre correu electrònic perquè ens feu arribar les vostres consultes, dubtes i preguntes sobre la relació amb els vostres fills/es adolescents i sobre com millorar les vostres pautes d'actuació com a mares i pares.

Contarem amb la presència dels psicòlegs Imma Marrugat i Daniel Borrell per poder respondre a totes les vostres qüestions plantejades per correu electrònic. Ens podeu fer arribar les vostres consultes al quitentengui@gmail.com abans del 25 de maig.

No deixis passar aquesta oportunitat per tenir respostes a les teves preguntes! El proper dijous 28 de maig a les 10:30h a Ràdio Vilafranca al 90.2 FM.